جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت «عباس امیریان» خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد مقدس را تسلیت گفت.
خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی درگذشتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،در پیام تسلیت علی نادری مدیرعامل ایرنا آمده است: خبر درگذشت ناگهانی جناب آقای «حاج عباس امیریان » همکار پیشکسوت و پرتلاش ایرنا در مشهد مقدس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا موجب تاثر و تاسف فراوان شد.
فقدان این خبرنگار خوشنام را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه همکاران عزیزم در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و مرکز خراسان رضوی تسلیت می گویم.
از درگاه خداوند منان می خواهم روح این مرد نجیب و انسان خدوم را با انبیاء و صالحین محشور فرماید و شر ویروس منحوس کرونا را هر چه زودتر از سر همه مردم ایران و جهان کوتاه کند.

به گزارش ایرنا، مرحوم امیریان از خبرنگاران بازنشسته ایرنا در شهر مشهد مقدس بود که روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه در سن ۶۸ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مراسم خاکسپاری آن مرحوم روز شنبه ۳۰ بهمن در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

عباس امیریان متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قوچان مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز مشهد مشغول فعالیت بود.

وی پس از بازنشستگی تا قبل از ابتلا به کرونا همچنان پرتلاش و توانا به کار خبر در روابط عمومی سازمان‌های مختلف نظیر نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همچنین بیمارستان ناظران مشهد مشغول بود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی درگذشت این خبرنگار پیشکسوت را به تمامی فعالان عرصه خبر، بازماندگان و اعضای خانواده وی تسلیت می‌گوید.

 
 

نظر شما