جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
به همت فرهنگسرای خانواده وبینار آموزشی «مادر و کودک» روز یکشنبه 8 اسفندماه ساعت 11 به صورت مجازی و حضوری(با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) برگزار می شود.
فرهنگسرای خانواده وبینار «مادر و کودک» را برگزار می کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده  با حضور مهدیه مهدویان(متخصص روانشناسی) به موضوع «فرزندپروری ویژه گروه سنی 6 تا 10 سال» اختصاص دارد. 
بررسی برخی از مهمترین تغییرات رشدی کودک، اهمیت رشد مهارت‌های ارتباطی و زبانی در تربیت کودک و نکات تربیتی مهم در مقطع سنی 6 تا 10 سال از جمله موضوع‌های مورد بررسی در وبینار «مادر و کودک» است. 
آگاهی از تغییرات و رشد کودک در زمینه‌های مختلف به والدین کمک می‌کند تا نیازهای تربیتی کودک خود را بیشتر بشناسند و با دید روشن‌تری بتوانند در این زمینه اقدام کنند تربیت کودک ۶ تا 10 سال از دوره‌های دشوار تربیتی محسوب می‌شود چرا که والدین برای تربیت و پرورش این کودکان وارد مرحله جدید و شگفت‌انگیزی می‌شوند. 
"مهدیه مهدویان" روانشناس، مدرس دانشگاه و عضو انجمن نظام روانشناسی و مشاوره ایران است وی تاکنون کارگاه های متعدد در زمینه خانواده، مهارت های اجتماعی، فرزندپروری و ... را برگزار کرده است. 
وبینار آموزشی «مادر و کودک» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.
فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند. 


نظر شما