چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
سازمان فرهنگی هنری ویژه‌برنامه «مهرآیین» را با تجلیل از خانواده ۳۴ شهید و خانه‌تکانی خانه‌های این شهیدان در روز دوشنبه ۹ اسفندماه برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «مهرآیین» در قالب مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت استقبال از بهار با عنوان «فصل دل تکانی» برگزار می‌شود. 

سازمان فرهنگی هنری این برنامه را در مناسبت‌های گوناگون مذهبی و ملی با تجلیل از خانواده معزز شهدا برگزار می‌کند. این برنامه در روز دوشنبه ۹ اسفندماه همزمان با شب عید مبعث رسول اکرم(ص) نیز برگزار می‌شود و در آن گروه‌های جهادی با هماهنگی قبلی در خانه‌های شهدا حاضر می‌شوند و خانواده‌های شهدا را در خانه‌تکانی شب عید یاری می‌کنند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ دبیر اجرایی «مهرآیین» است و این برنامه توسط مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای رضوان، خانواده، نهج‌البلاغه، انقلاب اسلامی، رسانه و قرآن برگزار می‌شود. 

مرتضی رستمی، مصطفی جمع آقا بزرگ، علی‌اکبر و محمدرضا خانی، باقر باقرزاده، حسن صابری، محمدرضا نجاتی، ناصر سازش، محمدرضا زمانی، سعید و علیرضا کیشانی فراهانی، مهدی عسگری، حسین فیروزان، سید عباس دارابی، اسدالله ذوالقدر، محمدعلی پیرامون مقدم، خسرو (ابوالفضل) فتحی، رضا پرتقالی، احمد و محمدجواد میری، سید باقر عباسی، محمدابراهیم مهرآوران، ناصر فلاحی، حسن واحدیان، محسن محمدی، حسین باقی، عطاءالله محمدی، محمد و مجید شاداب، عبدالله برادران قوامی، قربانعلی اسفارتاش، علی و محمدحسین زمردیان و علیرضا راهدان شهدایی هستند که خانواده‌هایشان در این نوبت از «مهرآیین» تجلیل می‌شوند. 

نظر شما