چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
ویدئوکلیپ «روابط ایران و آمریکا در عصر پهلوی»، فتوکلیپ «روایت انقلاب» و «کتابدان» به عنوان برترین محصولات مجازی سازمان فرهنگی هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراکز سازمان فرهنگی هنری به مناسبت دهه مبارک فجر و ویژه‌برنامه «آینده روشن» محصولات ویژه‌ای برای انتشار در فضای مجازی تولید کردند.

بیش از ۳۰ محصول به این مناسبت تولید شد که پس از ارزیابی و رتبه‌بندی در کارگاه تخصصی از سوی مدیریت محصولات، توسط مناطق ۲۲ گانه تهران در فضای مجازی منتشر شدند.

ویدئوکلیپ «روابط ایران و آمریکا در عصر پهلوی» با امتیاز کیفی ۸۱۲ کاری از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ به مدیر تولیدی، هماهنگی و ایده پردازی مهدی یوسفی و سارا هوشمندی رتبه اول را کسب کرد.


فتوکلیپ «روایت انقلاب» با امتیاز کیفی ۷۲۰ کاری از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ به مدیر تولیدی سید محمدحسن ساداتی و هماهنگی خدیجه مهدی‌پور رتبه دوم را کسب کرد.


فتوکلیپ «کتابدان» نیز با امتیاز کیفی ۶۸۰ کاری از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ به مدیر تولیدی و ایده پردازی عبدالجلیل آرخی رتبه سوم را کسب کرد.

نظر شما