چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
در جریان برگزاری ویژهبرنامه مهرآیین به مناسبت مبعث پیامبر(ص) صورت گرفت
در جریان برگزاری ویژه برنامه"مهرآئین" در قالب بسته برنامه فصل دل تکانی در منطقه 18 شهردار منطقه دستور بازسازی منزل خانواده شهید محمد ابراهیم مهرآوران را صادر کرد.

دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه مهرآیین در مناطق 22 گانه شهر تهران، در منطقه 18 نیز از مقام شهید محمدابراهیم مهرآوران تجلیل و از خانواده این شهید بزرگوار تکریم شد.

در این برنامه که با حضور علی‌اصغر یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸، معاون اجتماعی فرهنگی و مدیر حراست شهرداری منطقه، مدیر امورایثارگران و موزه شهدا منطقه، شهردار ناحیه ۳ و مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تصویر شهید، ازخانواده شهید مهرآوران تجلیل به عمل آمد.

در قالب این برنامه هم‌چنین خانه تکانی و نظافت منزل شهید توسط گروه‌های جهادی انجام شد.

این برنامه دوشنبه ۹ اسفند ماه از ساعت ۱۱ صبح به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و فرهنگسرای خاتم(ص) با همکاری شهرداری منطقه برگزار شد.

به گفته مسوول دبیرخانه ویژه‌برنامه فراگیر "مهرآیین" مستقر در فرهنگسرای خاتم(ص) در این دوره از ویژه‌برنامه مهرآیین به مناسبت مبعث خجسته پیامبراکرم(ص) ضمن تجلیل از مقام 34 شهید در مناطق 22 گانه شهر تهران، از خانواده آنان تکریم به عمل آمد.

مهدی تقی‌نژاد اظهار داشت: این برنامه دوشنبه نهم اسفندماه به صورت همزمان توسط مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22گانه و هم‌چنین مراکز خاص شامل فرهنگسراهای رضوان، خانواده، نهج‌البلاغه، انقلاب اسلامی، رسانه و قرآن، درقالب 28 اجرا برگزار شد.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 افزود: در این برنامه با حضور در منازل شهدا سنت حسنه خانه‌تکانی با همکاری گروه‌های جهادی انجام و ضمن دلجویی از خانواده شهیدان، لوح تقدیر، تصاویر نقاشی شده شهدا و هدیه‌های هنری به آنان اهدا گردید.

تقی‌نژاد در باره اهداف برنامه مهرآیین گفت: ویژه‌برنامه مهرآیین چند سالی است با هدف ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود و تبدیل به یکی از برنامه‌های مستمر و راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

گفتنی است شهیدان والامقام مرتضی رستمی، مصطفی جمع آقابزرگ، علی‌اکبر و محمدرضا خانی، باقر باقرزاده، حسن صابری، محمدرضا نجاتی، ناصر سازش، محمدرضا زمانی، سعید و علیرضا کیشانی فراهانی، مهدی عسگری، حسین فیروزان، سید عباس دارابی، اسدالله ذوالقدر، محمدعلی پیرامون مقدم، خسرو (ابوالفضل) فتحی، رضا پرتقالی، احمد و محمدجواد میری، سید باقر عباسی، محمدابراهیم مهرآوران، ناصر فلاحی، حسن واحدیان، محسن محمدی، حسین باقی، عطاءالله محمدی، محمد و مجید شاداب، عبدالله برادران قوامی، قربانعلی اسفارتاش، علی و محمدحسین زمردیان و علیرضا راهدان، دراین دوره ازویژه‌برنامه مهرآیین تجلیل، و خانواده معظم آنان نیز تکریم شدند./

دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18دستور شهردار برای بازسازی منزل خانواده شهید مهرآوران در منطقه 18

نظر شما