شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کتابخانه فرهنگسرای سرو به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برنامه ای با عنوان " دورهمی با طعم کتاب " را برگزار می کند.

دورهمی با طعم کتاب را در فرهنگسرای سرو تجربه کنیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  برنامه " دورهمی با طعم کتاب " به معرفی، نقد و بررسی کتاب های روز می پردازد که این هفته به معرفی کتاب "ملت عشق"، نوشته الیف شافاک، ترجمه ارسلان فصیحی، با حضور ژیلا ارتک ، سه شنبه 17 اسفندماه، ساعت 16 در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

کتاب ملت عشق، به چهل قاعده عشق که به نام ملت عشق نیز شناخته می‌شود، توسط نویسنده فرانسوی متولد ترکیه «الیف شافاک» نوشته شده است. این رمان که پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه به حساب می‌آید، اثری برگرفته از ارتباط عرفانی بین شمس تبریزی و مولانا است که به صورت دو داستان موازی و در هم تنیده روایت می‌شود. بطن اصلی کتاب حول موضوع عشق و نقش آن در دنیای مدرن امروز نسبت به گذشته می‌نگرد و چنان آن را از غرب به شرق گسترش می‌دهد که به زندگی رنگ و بویی عرفانی و زاییده شده از عشق می‌دهد. اینکه چگونه قطعه سنگی کوچک، برکه‌ای راکد و خاموش را به تلاطم و جنبش وا می‌دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت این برنامه، می توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما