جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۱۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
اجرای مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» شامل نمایش فیزیکی و آنلاین مستندهای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به بهار سال بعد موکول شد.
نمایش مستند‌های «حقیقت» به بهار آینده موکول شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، قرار بود از ۲۷ بهمن ماه امسال، چهار مستند تازه در مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» به شکل فیزیکی در مراکز فرهنگی سراسر کشور و به صورت آنلاین در سایت «هاشور» نمایش داده شوند، اما به دلیل فراهم کردن شرایط اکران برای مستندها در بعضی سینماها، توسعه این طرح و لزوم دریافت پروانه نمایش سینمایی برای این آثار اجرای این طرح به بهار سال آینده موکول شده است.

در «اکران حقیقت» که از مردادماه ۱۴۰۰ با نمایش فیزیکی و آنلاین چهار مستند از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شروع شده، قرار است ابتدا مستندهای تولید شده در مرکز و پس از آن مستندهای متقاضی برای نمایش در این طرح، به صورت آنلاین و فیزیکی در معرض تماشای دوستداران سینمای مستند قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «در جستجوی خانه خورشید» (مهدی باقری)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری)، «بر سر خاک» (محسن خانجهانی) و «ف- الف» (فرشاد اکتسابی) تا به حال در قالب طرح «اکران حقیقت» نمایش داده شده‌اند.
نظر شما