جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کارگاه روانشناسی «علت بدرفتاری در انسان» به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده روز شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کارگاه با حضور «عاطفه کامرانی» به بررسی انواع رفتار، رفتار بد اجتماعی چیست؟، بررسی ریشه‌های بدرفتاری در انسان، علل و عوامل بدرفتاری، چگونه در برابر بدرفتاری دیگران رفتار کنیم؟ اختصاص دارد.
کامرانی دارای دکترای روانشناسی تربیتی، درمانگر حوزه کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و زوج درمانگر، مربی مهارت های زندگی در زمینه اعتماد به نفس و کنترل خشم با رویکرد CBT است.
خانواده، نهاد پرورش انسان است و در شکل گیری شخصیت افراد و رشد اجتماعی فرزندان و ادب آموزی آنان نقش مهمی ایفا می کند و چنان‌چه خانواده‌ها موفق نشوند فرزندان خود را با اصول و آداب صحیح معاشرت آشنا کنند، احتمال وقوع رفتارهای زننده در فرزندان گسترش می‌یابد؛ در واقع خانواده مهد پرورش و بالندگي شخصیت فرد است و اگر والدین نتوانند به عنوان یک الگوی مناسب، جهت آموزش صحیح مراودات اجتماعی به فرزندانشان بسترسازی کنند، متاسفانه کودک دچار الگوها و کلیشه‌های رفتاری نامناسب می‌شود.
علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  88712839 تماس بگیرند.
نظر شما