جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
فیلم سینمایی «جنگ با پدر بزرگ » به کارگردانی تیمهیل روز شنبه 27 فرودین ماه در فرهنگ‌سرای اشراق اکران و با حضور فهمیه دین پرست نقد روانشناسی می شود.
اکران و نقد روانشناسی فیلم  «جنگ با پدر بزرگ » در فرهنگ‌سرای اشراق
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیل فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «جنگ با پدر بزرگ »  به کارگردانی تیم هیل روز شنبه 27 فرودین ماه، ساعت 10در  سالن سینما فرهنگ‌سرای اشراق اکران و پس از با حضور فهمیه دین پرست نقد روانشناسی می شود.

جنگ با پدربزرگ فیلمی در ژانر کمدی-درام به کارگردانی تیم هیل است که در ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ از سوی واینستین کمپانی منتشر شده است.
فیلم جنگ با بابابزرگ  روایت پسری به نام پیتر است  که باید اتاق مورد علاقه خود را با پدربزرگش تقسیم کند، از این موضوع ناراحت است و تصمیم می گیرد برای بازگرداندن اتاقش اعلان جنگ کند.
در این فیلم  بازیگرانی همچون  رابرت دنیرو، وکس فگلی، کریستوفر واکن،اوما تورمن،جین سیمور، راب ریگل،  لورا مارانو چیچ مارین و  کالین فورد ایفای نقش کرده است.
کارشناس برنامه فهمیه دین پرست فیلم را نقد  روانشناسی  کرده است و سپس در مورد ارتباز کودکان با بزرگترها مطالبی را عنوان می کند.
علاقه مندان جهت  تماشای این فیلم می توانند شنبه 27 فروردین، ساعت به نشانی تهران، فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو سالن سینمای  فرهنگسرای اشراق، مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77326777 تماس بگیرند.

نظر شما