دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
برندگان مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» که در قالب داستان کوتاه و داستانک از سوی فرهنگ‌سرای معرفت و موسسه‌ی فرهنگی هنری داناک برگزار شده بود، اعلام شدند.

برندگان مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» اعلام شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این مسابقه در دو بخش موضوعی و آزاد با هدف حمایت از استعدادهای داستان‌نویسی و ایجاد رقابت سالم برگزار شد که بخش موضوعی شامل داستانک‌هایی ویژه شب یلدا، آیین و مراسم ایرانی و بخش آزاد شامل موضوعات آزاد در قالب داستان کوتاه بود.

بر اساس این گزارش در بخش آزاد سیاوش قلمبر دزفولی نفر اول ، معین شریفی‌مقدم نفر دوم و آرمین یوسفی نفر سوم و رزانا شهریاری، سمیرا غلامی و صباح سلطانی شایسته تقدیر معرفی شدند. همچنین در بخش موضوعی، زینب فیروزنیا نفر اول و امیرحسین توکلی نفر دوم اعلام شدند که به هر یک از برندگان هدایای نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

شایان ذکر است که داوری آثار با در نظر گرفتن : قلم روان و تاثیرگذار، انتخاب زبان مناسب و هماهنگ با موضوع، رعایت نکات املایی و نگارشی ، به‌کارگیری عناصر داستانی مربوط به داستان کوتاه ، تازه‌بودن موضوع ونوآوری در پرداختن به رویدادهای داستان صورت گرفته است.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از برنامه های فرهنگ‌‌سرای معرفت به آدرس@FARHANGSARAMAREFAT مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای معرفت با شماره تلفن44301444 تماس حاصل کنند.

نظر شما