پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، غرفه «نذر کتاب» به همت فرهنگسرای امید برپا شده و خیرین را در تجهیز منابع کتابخانه‌ای مشارکت می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید،سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود تا پس از وقفه‌ای 2 ساله به دلیل کرونا، این رویداد مهم فرهنگی دوباره از سر گرفته شود. 
همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، یازدهمین فرهنگسرای کتاب نیز به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. در این بخش، غرفه «نذر کتاب» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید برپا خواهد شد. 
در پویش «نذر کتاب» که در این غرفه برگزار می‌شود، تعدادی از کتاب‌های ارزشمند و منابع خوب داستانی به علاقه‌مندان و خیرین پیشنهاد شده و آنان می‌توانند با پرداخت هزینه تعدادی از این کتاب‌ها در امر خداپسندانه نذر کتاب و تجهیز منابع کتابخانه‌ای در مناطق محروم شرکت کنند. 
براساس این گزارش، کتاب‌هایی که در این طرح جمع‌آوری شده جهت تامین منابع مطالعاتی و تجهیز کتابخانه مناطق محروم استفاده خواهد شد. علاوه براین، از ناشران بزرگی همچون قدیانی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... که سال های گذشته در این طرح شرکت داشتند نیز دعوت به همکاری شده است .
نظر شما