پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس 93، فیلم سینمایی «حمّال طلا» ساخته تورج اصلانی را اکران و نقد و بررسی می‌کند.
نمایش و نقد فیلم «حمّال طلا» در سکانس 93 فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگ‌سرای فردوس نود و سومین برنامه سکانس را با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «حمال طلا»، به کارگردانی تورج اصلانی، روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 برگزار می‌کند.


«حمّال طلا» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1397 است. دومین اثر تورج اصلانی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای بهترین فیلم کاندید شد و همچنین در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دهوک Duhok در کردستان عراق به نمایش درآمد که جایزه «استعداد تازه» را تصاحب کرد. این فیلم داستان کارگری به نام رضا را روایت می کند که شغلش رساندن طلا از کارگاه به مغازه است. یک روز از رضا در مسیر دزدی می شود و این شروع ماجراست....


در این فیلم با ژانر خانوادگی و اجتماعی سعید آقاخانی، امید روحانی، ژاله صامتی، حسن زاهدی، علیرضا مهران، پیام احمدی نیا و لطف الله سیفی به هنرمندی پرداخته‌اند.


افشین فکوری کارشناس سینما و تئاتر به عنوان کارشناس مجری این برنامه و هادی نادی نویسنده، تورج اصلانی کارگردان، پیام احمدی نیا و لطف الله سیفی از بازیگران این فیلم، مهمانان سکانس 93 هستند.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی آن، به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما