جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
دومین کارگاه آموزش "من و همراهم" ،سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

کارگاه رایگان آموزش به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ فرهنگسرای سرو با همکاری کانون " شهروند و شهر هوشمند" دومین کارگاه " من و همراهم" ، با حضور کارشناس ستاره امیری، سه شنبه 20 اردیبهشت ماه، ساعت 10/30 برای عموم شهروندان برگزار می‌کند.

دومین کارگاه از سری کارگاه های " من و همراهم " به شیوه های پیاده سازی این روشهای امنیتی در پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی و پست الکترونیک پرداخته می شود.

حفظ امنیت در جنبه های مختلف زندگی انسان تاثیر شگرفی دارد و بدنبال خود آرامش جسم و روح را همراه دارد. همانطور که در شیوع کرونا رعایت فاصله اجتماعی امنیت جسم را تاحد زیادی تامین می کند، در فضای مجازی نیز رعایت حریم خصوصی کاربران امنیت آنها را میتواند تامین کند در حالیکه بعلت مجازی بودن برخی تصور می کنند این فضا هیچ حد و مرزی برای آن نباید قائل بود و همین دیدگاه منجر به انواع کلاهبرداری ها و نفوذ به این حریم خصوصی می شود.

در این وضعیت هر کاربر فضای مجازی در حفظ امنیت و حریم خصوصی سهیم است، و ضرورت دارد تا با پیاده سازی روش های امنیتی تعبیه شده در هریک از برنامه ها و محیط های فضای مجازی تا حد زیادی جلوی این ناامنی ها گرفته شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند سه شنبه 20 اردیبهشت ماه، ساعت 10/30 به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879تماس بگیرند.

نظر شما