پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۴۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
همزمان با سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب "خاطره های کودکی" با موضوع خانواده و فضای مجازی در دو جلد ویژه کودکان در محل یازدهمین فرهنگسرای کتاب عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، کتاب "خاطره های کودکی" از مجموعه اخلاقی "کتاب من" ویژه کودکان به تفکیک پسر و دختر، با امکان ثبت اسم کودک به عنوان شخصیت اصلی داستان در غرفه "کتاب من" فرهنگسرای کتاب به علاقه مندان ارائه می‌شود.

بر اساس این خبر، کتاب "خاطره های کودکی" از مجموعه "کتاب‌های من" فرهنگسرای اخلاق بوده که امکان ثبت نام کودکان را به عنوان شخصیت اصلی داستان فراهم کرده و با استفاده از روشي نوین ،پیوند بین کودکان و یار مهربان را جاودانه می‌کند.

این خبر می‌افزاید: کتاب "خاطره های کودکی" با موضوع "خانواده و فضای مجازی"، آسیب های بازی های رایانه ای را در قالب داستان برای خانواده‌ها بازگو می‌کند.

این خبر ادامه می‌دهد: کتاب "خاطره های کودکی"، نوشته شهره یوسفی و با تصویرگری "امیر حامد پاژتار" در قطع خشتی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شده است.

یازدهمین دوره فرهنگسرای کتاب در محل سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی(ره) تهران، از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان به حوزه کتابخوانی است و تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سوالات و پرسش‌های عموم شهروندان است.

نظر شما