جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
سه برنامه با عناوین «چالش‌های خانواده من»، «زبان زندگی» و «بانوان کارآفرین» در کتابخانه لویزان، کتابخانه امید و مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار خواهد شد.
3برنامه فرهنگی درمراکز فرهنگی هنری منطقه4به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست  «چالش‌های خانواده من» روز 21 اردیبهشت ماه،  در کتابخانه لویزان  نشست «زبان زندگی» روز 21 اردیبهشت ماه در کتابخانه امید  و نشست «بانوان کارآفرین»  روز 21 اردیبهشت ماه در  مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار خواهد شد.
 نشست «چالش‌های خانواده من»
نشست  «چالش‌های خانواده من» با هدف کاهش اضطراب و افزایش آرامش و حُسن خلق در خانواده‌ها در کتابخانه لویزان در تاریخ‌های 21 اردیبهشت‌ماه و 25 خردادماه برگزار می‌شود.
این برنامه با حضور فاطمه مبارک؛ کارشناس روانشناس خانواده و با حضور بانوان محله لویزان برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند به نشانی لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان، کتابخانه لویزان مراجعه کنندو یا با شماره تلفن   2956644 تماس حاصل بگیرید.
 نشست «زبان زندگی»
«زبان زندگی» عنوان دیگر برنامه‌ای است که در کتابخانه امید و با هدف ارتقای سلامت و بهداشت اجتماعی در روابط توسط دکتر پروین مصطفی‌زاده؛ کارشناس روانشناسی برگزار می‌شود. این برنامه در تاریخ 21 اردیبهشت ماه و از ساعت 17 تا 18 برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت در  نشست «زبان زندگی»  به نشانی تهران - ميدان نوبنياد، بزرگراه شهيد بابايي، شهرك اميد، كتابخانه اميد مراجعه کنند ویا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  77077175تماس بگیرند.
نشست «بانوان کارآفرین»
«بانوان کارآفرین» در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه از سلسله نشست‌هایی است که در زمینه کارآفرینی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کار، کارآفرینی و تولید برگزار خواهد شد.
این برنامه با حضور شیدا شیبانی و با مشارکت گروه‌های بسیج و مخلصین 158 برای بانوان محله در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه و در تاریخ‌های 21 اردیبهشت ماه و 11 خردادماه برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت دراین نشست می توانند به نشانی تهرانپارس، شهرک حکیمیه، فاز یک بلوار نور، بوستان نور مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه مراجعه کنند و یا با شماره 77007710مراجعه می کنند.

نظر شما