دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
۱۵۰عنوان کتاب چاپ نخست سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که توسط انتشارات مدرسه منتشر شده‌اند در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.
۱۵۰ اثر چاپ اول انتشارات مدرسه در نمایشگاه عرضه می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ نخست سال‌های ۱۴۰۱و ۱۴۰۰ که توسط انتشارات مدرسه منتشر شده‌اند، همزمان با سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دو غرفه؛ سالن ناشران کودک و نوجوان و سالن ناشران عمومی عرضه می‌شوند.

از جمله تولیدات نخست که در نمایشگاه عرضه می‌شود می‌توان به مجموعه «کتاب‌های خندان» اشاره کرد. این مجموعه نقیضه‌ای است بر کتاب‌های ادبی کهن که توسط شش نویسنده نوشته شده است.

خبرگزاری مهر افزود: کتاب‌های «سیمرغ»، «ضحاک ماردوش» و «گلستانه» با موضوع آشنایی با ادبیات کهن. رمان‌های تألیف و ترجمه و همچنین کتاب‌های تصویری ویژه کودکان در کنار آثار تخصصی ویژه اولیا، دانشجویان و رشته‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت دیگر آثار این انتشارات است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

در کنار این آثار مجموعه کتاب‌های روشن؛ کتاب‌های بریل ویژه نابینایان و کم بینایان و کودکان کم توان ذهنی و کتاب‌های صوتی هم عرضه می‌شود.

انتشارات مدرسه همواره توجه خاصی به معلمان و فرهنگیان داشته و تسهیلاتی به آنان اختصاص داده است و در این دوره از نمایشگاه نیز برای این گروه تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توان به برنامه تخفیف ۴۰ درصدی با ارائه کارت شناسایی به غرفه مدرسه اشاره کرد، همچنین تمامی کسانی که خرید بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان داشته باشند می‌توانند در محل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.

دیدار علاقه‌مندان به کتاب با نویسندگان و جشن امضا از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است که از جمله می‌توان به دیدار مخاطبان با مصطفی رحماندوست اشاره کرد.


نظر شما