جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
فرهنگسرای رازی در یازدهمین فرهنگسرای کتاب در محل برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان مخاطبان است.
مثلستان به فرهنگسرای کتاب رسید
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر ، فرهنگسرای رازی غرفه "مثلستان" و غرفه "رادیو کتاب " را از 21 تا 31اردیبهشت، هر روزاز 10 صبح تا 20 شب در محل فرهنگسرای کتاب واقع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می کند.
ضرب المثل‌ها زيرمجموعه فرهنگ مردم و يكي از عناصر مهم هويت‌ساز به شمار می‌روند و به دليل اهميتي كه در انعكاس فرهنگ مردم وجود دارد هم پایه شعر و در بعضی موارد رایج‌تر از آن به شمار می‌رود. 
غرفه" مثلستان"با تمرکز بر احیای ضرب المثل ها و کاربردشان پذیرای تمام گروه سنی مخاطبان است و برنامه های متنوعی نظیر مارپله ضرب المثل ، جورچین چوبی ضرب المثل ، شکلک ها و مثل ها ، نمایش و قصه گویی عسل و مثل ، مشاعره ضرب المثل ها و معرفی کتاب های مرتبط با مخاطبان را عرضه می کند
غرفه "رادیوکتاب" به گویندگی نجمه نجم و شیدا ساعی  معرفی غرفه های فرهنگسرای کتاب ، پخش موسیقی فاخر، مصاحبه با هنرمندان و ناشرین، علاقمندان به متن خوانی کتاب ومعرفی کتاب را اجرا خواهد کرد.
این فرهنگ‌سرای موقت با شعار «کتاب سایه‌بان شهر» و با سه هدف اصلی معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شهرداری تهران در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، کمک به توسعه و اعتلای دانش جامعه شهری و ترویج فرهنگ مطالعه با اجرای برنامه‌های مخاطب محور برپا می‌شود.
از علاقمندان دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96653462 و96651837تماس حاصل کنند. 
نظر شما