جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
نگارخانه هدی میزبان تابلوهای زیبای خط نسخ ایرانی است.
نمایشگاه « صریر نور » و «نام و نشان» در فرهنگسرای قرآن ////
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،، نگارخانه هدی به منظور حمایت از هنرمندان رشته های مختلف و آشنایی مردم با سبک های مختلف هنری ، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از تابلوهای خط نسخ ایرانی کرده است.

این نمایشگاه با نمایش ۲۵ تابلوی خوشنویسی اثر اعظم  علیزاده نیک به خط نسخ ایرانی با مضامین قرآنی و عرفانی و ترکیب‌ها و قالب‌های متنوع خوشنویسی ، در ابعاد متفاوت سعی در نمایش جلوه های کم نظیر خوشنویسی ایرانی دارد.

همچنین نمایشگاه « نام و نشان » تابلوهای دیگری از این هنرمند را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. این نمایشگاه مجموعه‌ای است از تجسم بصری ترکیب های خاص از اسامی، نشان‌های شخصی یا نشانه ‌ای حرفه‌ای ، واژه ‌ها یا عبارات هنرمند که از همراهی هنر خوشنویسی و هنر طراحی پدیده آمده است.

اعظم علیزاده نیک متولد ۱۳۵۳تهران و کاردان هوشبری و روزنامه نگار است. عضوانجمن خوشنویسان،عضو موسسههنرهای تجسمی،حلقه مهربانی و همچنین مدرس خوشنویسیاز سال۱۳۸۱ تا کنون است. وی برگزیده جشنواره های زیادی ازجمله ‌:نمایشگاه قرآن ، جشنواره شمسه، جشنواره مشق صلوات و ... است.

علاقمندان برای دیدن این آثار زیبا می توانند 21 تا 31  اردیبهشت ماه 1401 همه روزه از ساعت 9 تا 17  به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

انتهای پیام
نظر شما