جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشست ادبی با موضوع نقد و بررسی آثار آذر حاجی عباسی در فرهنگسرای کتاب برگزار شد.
نشست با نویسنده کتاب انفجار آدرنالین در والدین در فرهنگسرای کتاب برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نشست ادبی به میزبانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو به نقد و بررسی کتاب های "پدر و مادر شدن سخت است" و "انفجار آدرنالین در والدین" به نویسندگی آذر حاجی عباسی اختصاص یافت. 

در این نشست که با استقبال مردم روبرو گردید، وی در مورد موضوع اولین کتاب خود با عنوان "پدر و مادر شدن سخت است" بیان کردند که  این کتاب برای مادران و پدرانی است که برای اولین بار بچه دار شده اند و تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مراقبت از نوزاد خود دارند.
 همچنین در ادامه  وی در مورد موضوع دومین کتاب خود با عنوان "انفجار آدرنالین در والدین" به بیان مطالبی پرداختند، طبق گفته ایشان این کتاب یک دستورالعمل با ۹ تمرین عملی و کاربردی برای مقابله با خشم در مواجهه با کودکان است. در ادامه این نشست جلسه پرسش و پاسخ  بین حضار و نویسنده برگزار شد.
لازم به ذکر است آذر حاجی عباسی متولد ۱۳۵۶ و دانش آموخته رشته کارشناسی بهداشت و دارای ۱۶ سال سابقه کار در مراکز بهداشتی و درمانی هستند. 
وی مشاور و مدرس دوره های مختلف برای مادران می باشند و فعالیت مختلف اجتماعی و فرهنگی از قبیل همکاری با واحد سلامت شهرداری مناطق ۵ و ۹ در سوابق شغلی ایشان دیده می شود.
یازدهمین فرهنگسرای کتاب در سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با شعار "کتاب سایه بان شهر" از ساعت 10 تا 20 به ارائه برنامه فرهنگی هنری به مخاطبان می پردازد.


نظر شما