پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در یازدهمین فرهنگ‌سرای کتاب، با «شهر قصه» میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 همزمان با برگزاری یازدهمین دوره فرهنگ‌سرای کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با برگزاری برنامه «شهر قصه»، میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب، کتاب‌خوانی و قصه‌گویی است.


فعالیت «شهر قصه» که از 21 اردیبهشت آغاز و همه روز از ساعت 10 تا 20 با اجرای قصه‌های آموزنده و جذاب برای رده سنی کودک و نوجوان و در فضایی دلچسب با عروسک‌گردانی و روایت‌گری بازیگران تئاتر، تا پایان این ماه ادامه دارد.


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال جاری نیز با برپایی فرهنگ‌سرای کتاب در یازدهمین سال متوالی و با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برای همه رده‌های سنی کودک تا برزگسال، در نمایشگاه ببن المللی کتاب تهران، حضوری پر بار و فعال دارد.


علاقه‌مندان به بهره‌برداری از این برنامه‌ها می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه به فرهنگ‌سرای کتاب در مصلی امام خمینی (ره) محل برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

نظر شما