پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
غرفه‌های چهار راه کتاب و مادران قصه‌گو 18 در مجموعه فرهنگسرای کتاب سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقبال چشم‌گیر بازدیدکنندگان روبرو شده است.

استقبال از غرفه چهارراه کتاب و مادران قصه گو در نمایشگاه سی و سومبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با غرفه‌های سه‌گانه چهار راه کتاب، مادران قصه گو و کتاب در گردش، ضمن میزبانی از دکتر باقری ریاست محترم سازمان در جریان بازدید از نمایشگاه، همه روزه پذیرای صدها تن از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

درغرفه چهارراه کتاب کارشناسان متخصص، چهار تکنیک پرکاربرد مطالعه شامل کل‌خوانی، دقیق خوانی، خلاصه نویسی و برنامه‌ریزی و مدیریت زمان را در مدت ۱۵ دقیقه به صورت رایگان به مخاطبان آموزش می‌دهند. در این غرفه بروشور چهارراه کتاب نیز برای آشنایی بیشتر مخاطبین در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

هم‌چنین در غرفه مادران قصه‌گو مادران علاقمند به قصه‌گویی، مجموعه‌ای از شیوه‌های نو و خلاقانه را برای قصه‌گویی کودکان در مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه یاد می‌گیرند. در این غرفه کارشناس برنامه شیوه‌های نوین قصه گویی را با توجه به نیاز مخاطبین به آنان آموزش می‌دهد.

در غرفه کتاب در گردش نیز جزییات این طرح برای آشنایی مخاطبین و جلب مشارکت آنها در اجرای طرح، توضیح داده می‌شود . این طرح از سال ۱۴۰۰ در نقاط پردد شهر تهران اجرا و با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 به‌ویژه کتابخانه‌های قائم(عج)، 15 خرداد، فجر، استاد حکیمی، بوستان نرگس و شهدای بهداشت با برنامه‌های متنوع در فرهنگسرای کتاب نمایشگاه سی و سوم به شهروندان در سنین مختلف خدمات کتاب و کتابخوانی ارایه می‌دهند.

نمایشگاه کتاب امسال در بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود و فرهنگسرای کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش حضوری و میدانی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی(ره) میزبان شهروندان است.

نظر شما