پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
مسابقه بداهه نویسی داستان کوتاه با عنوان داستانک در کتابگرد هدهد و در محل نمایشگاه کتاب در حال برگزاری است.

مسابقه داستان کوتاه در بخش کتابگرد هدهد فرهنگسرای کتاببه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، پویش داستانک در ویژه برنامه کتابگرد هدهد از مجموعه برنامه های یازدهمین فرهنگسرای کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاریست.

 این برنامه به صورت مسابقه داستان کوتاه نویسی به صورت بداهه و در محل برگزاری برنامه های کتابگرد هدهد اجرا میشود.علاقه مندان در تمام گروههای سنی میتوانند با دریافت کاغذ  قلم داستانهای کوتاه خود را با موضوع آزاد نوشته و در اختیار مجری برنامه قرار دهند . همچنین نویسندگان در صورت تمایل داستان خود را برای مخاطبان قرائت نموده و مورد تشویق قرار میگیرند.

شایان ذکر است استقبال بسیار خوبی از این پویش به عمل آمده و نگارش بیش از 300 داستان کوتاه در 5 روز اول این پویش نشان دهنده علاقه مندی مخاطبان به این پویش ادبی می باشد. هچنین در ادامه این پویش گروه کانون نویسندگان  در شبکه اجتماعی تشکیل و ارتباط آموزشی و کانونی با شرکت کنندگان برقرار خواهد شد . اعضای این کانون از آموزش های مقدماتی و تخصصی نویسندگی ، پویش های ادبی ، ارتباط با اساتید و شرکت در کارگاههای تخصصی نویسندگی بهره مند خواهند شد.

علاقه مندان به منظور شرکت در این پویش میتوانند تا 31 اردیبهشت ماه به محل مصلای تهران ،درب 18 (ایستگاه متروی مصلی ) ،ایستگاه کتابگرد هدهد مراجعه و با نوشتن داستانهای کوتاه خود در این مسابقه شرکت و عضو کانون نویسندگان شوند.جهت ادامه ارتباط با مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 میتوانید با شماره 09012472157 در شبکه اجتماعی واتس آپ تماس حاصل نمایید.

نظر شما