جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
مراسم تجدید میثاق فعالان،سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه با آرمان رهایی قدس، 11 خرداد ماه در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
مراسم تجدید میثاق با آرمان رهایی قدس برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،فرهنگسرای رسانه با مشارکت  جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین، خبرگزاری قدس، اتحادیه بین‌المللی سازمانهای غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، مجمع سازمان‌های غیر دولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و موسسه تنظیم و نشرآثارامام خمینی و حرم مطهر امام خمینی به همین مناسبت مراسم تجدید میثاق با آرمان رهایی قدس و اندیشه امام خمینی را با حضور اصحاب رسانه و سازمانهای مردم نهاد برگزار می‌کند.

 ۱۴ خردادماه روزی فراموش نشدنی و پر از غم و اندوه برای مردم ایران است. روزی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق تعالی شتافت.

هنوز هم خیلی از مردم ایران آن جمعیت میلیونی که عاشقانه برای بدرقه امام خمینی آمده بودند را به یاد دارند.سبک زندگی، سیاستمداری و سیره امام خمینی درس‌های زیادی دارد که یکی از اینها، ابعاد فکری و اندیشه‌ای امام خمینی در موضوع قدس و مبارزه با اسرائیل است. امام خمینی در راستای همین اندیشه متعالی روز جهانی قدس را به یاد مردم فلسطین نامگذاری کرد و به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر جهان یاد داد که باید از مظلوم در برابر ظالم حمایت کنند.

 

اکنون و در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی فرصتی دست داده است تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل تجدید بیعت کرده و میثاقی محکم‌تر از گذشته با او ببندیم.

 

در این مراسم جمعی از اهالی رسانه و فعالان عرصه فلسطین با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما