پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۷۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
مسابقه داستان گویی (وقتی آسمان آفتابی شد) با محوریت خانواده و سبک زندگی روح ا...در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.
مسابقه داستان گویی  وقتی آسمان آفتابی شد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،محمد حسین برزگری سرپرست فرهنگسرای رازی با اشاره به برگزاری مسابقه داستان گویی" آسمانی که آفتابی شد" گفت : حضرت امام خمینی " ره " در تربیت نه تنها در گفتار بلکه در میدان عمل و یا همان سبک عرفان عملی شان الگوی مناسبی برای همه و بخصوص کودکان بوده اند وبا رفتار و اعمال خود نکات بسیار آموزنده و تربیتی را به دیگران نشان  داده اند . در همین راستا مسابقه داستان گویی با تمرکز بر کتاب مصور "باغبان و امام مهربان" به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای گروه سنی الف، ب وج طراحی شده است. 
برزگری اضافه کرد: در اين مسابقه از كودكان 6تا 10 سال خواسته شده بعد از ديدن تصاوير كتاب، برداشت هاي خود را در قالب  پيام هاي صوتي ذخيره و يا بصورت متن بنويسند و در نهايت از متن داستان، عكس گرفته و يا پيام هاي صوتي خود را تا 19 تير ماه 1401به شماره 02196656565 ارسال نمايند
وی افزود :تصاویر کتاب بر اساس داستان واقعی از زندگی امام خمینی (ره ) تهیه و تنظیم شده است و پس از پایان مسابقه با در نظرگرفتن شاخص های خلاقیت در نوشتار و بیان داستان به متن هاي برگزيده جوايز ارزنده اي اهدا خواهد شد. 
 علاقمندان جهت شرکت در مسابقه وکسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسراهای سطح شهر مراجعه و یا با شماره 1837 تماس حاصل کنند.

نظر شما