يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در بوستان گفت‌وگو حضور می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از یکشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۷ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود. 

سازمان فرهنگی هنری نیز با یک غرفه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت که بخش اصلی این غرفه، معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات این سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به صورت نمایشگاهی است. 

بخش دیگری از این غرفه به نمایش محصولات فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری اختصاص دارد. این محصولات شامل آلبوم‌های موسیقی، محصولات حوزه آموزش، تندیس‌ها و سایر محصولات فرهنگی و هنری است. 

در بخش دیگری از غرفه سازمان فرهنگی هنری، محصولات مجازی این سازمان در یک ویدئووال به نمایش درخواهد آمد. این محصولات شامل تیزرها، نماهنگ‌ها و موارد تبلیغی و اطلاع‌رسانی است. 

در کانتر اطلاع‌رسانی این غرفه، بروشورهای مراکز مختلف سازمان فرهنگی هنری توزیع خواهد شد و مخاطبان با سامانه‌ها و سایت‌های سازمان آشنا خواهند شد.

آیین افتتاحیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران دوشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود. 
نظر شما