چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
با مشارکت رادیو تهران، معاونت اجتماعی منطقه 3 شهرداری تهران و فرهنگسرای رسانه مراسم ازدواج 3 زوج جوان در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه برگزار شد.
جشن ازدواج 3 زوج جوان در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه برگزار شدبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، همزمان با اولین روز از ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج آسمانی امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم جشن ساده ازدواج با عنوان «مهر علی و زهرا» در پردیس سینمایی قلهک برگزار شد و طی آن 3 زوج جوان به خانه بخت رفتند.
این مراسم به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار تا ضمن عمل به آموزه‌های اسلامی مبنی بر ساده گرفتن در ازدواج، این فرهنگ والا که در توصیه‌های پیشوایان دینی ما به ویژه رهبر معظم انقلاب بارها تکرار شده است، نهادینه شود.
مراسم با اجرای گروه موسیقی شاد توسط گروهی از هنرمندان آغاز شد و پس از آن از خانواده شهدا مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.
در بخش مهمی از این جشن باشکوه، مراسم عقد 3 زوج جوان برگزار شد. یکی از این زوج‌ها از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیگری از نخبگان کشوری و زوج دیگر نیز از خانواده معزز شهدای مدافع حرم بودند. مراسم با خطبه‌خوانی حجت الاسلام و المسلمین کاوه برگزار شد و پس از آن موسیقی شاد به همین مناسبت اجرا شد.

نظر شما