جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
هجدهمین نشست «در آستانه» با اجرای حامد همایون، هامان و محمدرضا مقدم و معرفی برترین‌های بخش «موسیقی پاپ» و «ترانه» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
اجرای حامد همایون، محمدرضا مقدم و هامان در فرهنگسرای اندیشه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هجدهمین نشست در آستانه همراه با معرفی نفرات برگزیده چهار دوره قبل به همت این فرهنگسرا با مشارکت کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود. 

این نشست در دو بخش ترانه و موسیقی پاپ برگزار خواهد شد و قرار است از نفرات برگزیده تقدیر شود. همچنین سه خواننده نام‌آشنای کشور، حامد همایون، هامان و محمدرضا مقدم به اجرای قطعاتی برای حاضران می‌پردازند. 

براین اساس، در بخش برترین‌های موسیقی پاپ (در چهار دوره قبل) پیمان بیات، شایان شاهوی، امیر عباس‌زاده، سیدمحمد طباطبایی و احسان نظری به رقابت می‌پردازند. همچنین هلن رحمانی، ناصر نامدار، حسین نادری و ملیحه هاشمی در بخش برترین‌های ترانه (در چهار دوره قبل) رقابت می‌کنند.

داوری این دوره از رقابت‌ها زیرنظر برترین داوران موسیقی و ترانه کشور خواهد بود و فریدون شهبازیان، محمدرضا چراغعلی و مهدی یغمایی داوران بخش برترین‌های موسیقی پاپ هستند و احسان افشاری، مهدی ایوبی و مهدی موسوی میرکلایی نیز داوران بخش برترین‌های ترانه را تشکیل می‌دهند. 

براساس این گزارش، هجدهمین نشست در آستانه روز جمعه(۳۱ تیر) از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است. 


نظر شما