دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
نشست «رنگ زندگی» با هدف ارتقای کیفیت زندگی، تحکیم بنیان خانواده و ارتقای نشاط در خانواده‌ها روز دوشنبه سوم مرداد ماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه با حضور شیوا مقدم( مدرس دانشگاه، پژوهشگر و رییس فرهنگسرای خانواده) به موضوع تبیین هویت زنانه و تحکیم خانواده اختصاص دارد و تبیین عوامل فرهنگی و اجتماعی شکل دهنده به هویت فردی و جنسیتی و نقش هویت زنانه در تحکیم خانواده از دیگر مسائلی است که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.
زنان و مادرانی که از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشند موجب پرورش نسلی سالم، قوی و پویا در جامعه می شود چراکه استواری ستون زندگی خانواده‌ها در گرو سلامتی زنان است؛ زنان وظیفه تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه را برعهده دارند از این رو برای نقش محوری این قشر باید اهمیت ویژه‌ای قائل شویم به همین منظور نشست «رنگ زندگی» برگزار می شود.
نشست «رنگ زندگی» همزمان با گرامیداشت روز ملی خانواده با همکاری کانون بانوان همدل برگزار می شود.
فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.
نظر شما