سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
در بازدید مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه از بنیاد خیریه دستان مهربان، مدیرعامل این موسسه خواستار کمک فرهنگسرای رسانه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شناسایی مددجویان و توانمندسازی آنان شد.
توافق بنیاد خیریه دستان مهربان، فرهنگسرای رسانه و بنیاد قران برای توانمندسازی مددجویان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و حجت الاسلام حسین زاده رئیس بنیاد ملی قرآن با حضور در محل بنیاد خیریه دستان مهربان با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بنیاد دیدار و از نزدیک در جریان روند فعالیت های گسترده این بنیاد خیریه در سراسر کشور قرار گرفتند.

در این دیدار دکتر زهرا یوسفی عضو هیات مدیره و مدیرعامل بنیاد ملی دستان مهربان با تشریح فعالیت های بنیاد متبوع خود بر هم افزایی نهادها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی برای خوب کردن حال مردم تاکید کرد.
وی با اشاره به گستردگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از حیث دارابودن مراکز فرهنگی و اموزشی خواستار همکاری با این سازمان برای هم افزایی جهت اموزش مددجویان بنیاد دستان مهربان شد.

شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات بنیاد خیریه دستان مهربان در کمک به نیازمندان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ضمن تشریح ظرفیت های فرهنگسرای رسانه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امادگی خود را برای کمک به این‌موسسه در حوزه معرفی برای مردم و اطلاع رسانی فعالیت های آن اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس بنیاد ملی قران نیز که در این دیدار حضور داشت تلاش بنیاد دستان مهربان را کاری خداپسندانه و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: چنانچه در حوزه قرآنی بنیاد خیریه دستان مهربان برای مددجویان خود نیاز به اموزش داشته باشد بنیاد ملی قرآن با کمال افتخار در خدمت آنان خواهد بود.

در این دیدار طرفین ضمن مروری بر برنامه‌ها و اهداف مشترک، با هدف هم افزایی بیشتر بر انجام  کارهایی مشترک در جهت توانمندسازی محرومین تاکید کردند.

در پایان این دیدار مدیر عامل بنیاد خیریه دستان مهربان از ایجاد شعبه جدید این بنیاد در استان لرستان و خوزستان در 6 ماهه دوم سال جاری خبر داد.

براساس این گزارش، بنیاد دستان مهربان در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و مدیریت فعلی آن برعهده دکتر زهرا یوسفی است. این بنیاد فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرده است.

این بنیاد، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند، به‌ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه‌ی والای انسان‌دوستی و کمک به همنوعانِ محروم، با ۱۹ شعبه و ۷ مرکز درمانی در سطح کشور فعالیت می‌کند.
نظر شما