پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
فرهنگسرای خاوران با اجرای برنامه «ماجرای اردو» ویژه نوجوانان از 16 تیرماه تا 6 مرداد میزبان یک هزار و 200 نفر از مخاطبان نوجوان پسر و دختر در محلات منطقه 15 بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره «ماجرای اردو» را در قالب تورهای نیم‌روزه از صبح تا عصر ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ ساله در ۹ فرهنگ‌سرای تهران برگزار کرد. فرهنگسرای خاوران یکی از 9 فرهنگسرایی بود که در قالب 14 روز میزبان نوجوانان دختر و پسر در این اردوها بود.

طی این مدت بیش از 1200 نفر نوجوانان ساکن در محلات منطقه 15 از برنامه ماجرای اردویی فرهنگسرای خاوران بهره بردند. نوجوانان دختر و پسر در این اردو ضمن طی کردن یک فضای پر نشاط به یادگیری چند مهارت ویژه پرداختند.

«ماجرای اردو» علاوه بر آموزش بهتر زیستن و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد نشاط و شادابی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آنها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم،نقد فیلم، فعالیت‌های ورزشی و تفریحی و ساخت روزنامه دیواری ( نشریه) از بخش‌های این اردو است.

بخش دوم این اردوها پس از دهه اول محرم اجرا می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به شماره واتس آپی  09213648262 پیام بدهند تا در نوبت حضور برای اردو قرار گیرند.


نظر شما