جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
سوگواره «تکیه ملت» با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی در ایام محرم و صفر از سوی مدیریت فرهنگی هنری شهرداری تهران گزار می شود.
برگزاری «سوگواره تکیه ملت» در ایام محرم و صفر/ حمایت از بهترین ایده‌ها و الگوهای موفقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با عنایت به تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند سرمایه‌های انسانی، امکانات و ظرفیت‌های مناطق و مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه طی فراخوان عمومی از شهروندان، هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی مردمی فعال در حوزه نوجوان و جوان کلان‌شهر تهران درخواست می‌گردد تا ایده‌های نو، خلاقانه و نیز الگوهای موفق اجرایی خود را با موضوع "برپایی آیین های سوگواری در محرم و صفر" به دبیرخانه سوگواره (مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4، فرهنگسرای اشراق) ارسال کنند.

گفتنی است این برنامه در نظر دارد با دریافت ایده‌های نو، خلاقانه و ابتکاری و نیز معرفی الگوهای فعالیتی موفق، ضمن شناسایی و سازماندهی فعالان این حوزه در سوگ حسینی در مناطق 22 گانه کلان‌شهر تهران،  با معرفی بهترین ها در دو بخش:  "ایده‌های نو"  و " الگوهای اجرا شده موفق" از آنان حمایت و پشتیبانی و در فعالیت‌های آنان تسهیل‌گری کند.
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  1837  تماس حاصل نمایند و ایده ها خود به صفحه اینستاگرام eshragh.farhangsara ارسال کنند.
فرهنگسرای اشراق واقع در تهران ،تهران پارس ، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره  مراجعه کنند.
در لینک  آبی زیر می توانید 
بسته برنامه سوگواره تکیه ملت  با تکمیل فرم در ارائه ایده در این طرح شرکت کنید.

نظر شما