جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، آیین تجلیل از آزاده سرافراز محمدرضا گلشنی در ویژه برنامه شب خاطره برگزار می شود.
شب خاطره ، تجلیل از آزاده  سرافراز محمدرضا گلشنی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای تهران آیین  تجلیل از آزاده سرافراز محمدرضا گلشنی را با مشارکت مسجد مسلم بن عقیل 26 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌کند . 
آزاده سرافراز و جانباز «محمدرضا گلشنی» در تاریخ 1359/7/12 به اسارت نیروهای رژیم بعث عراق درآمد و در تاریخ  1369/5/29 باافتخار به میهن بازگشت.
در  برشی از خاطرات او در دوران اسارت  آمده است:
رمضان بود. هوا خیلی گرم بود. ناگهان صدای «یا خمینی» بلند شنیده شد.صدای کابل عراقی‌ها که بر بدن اسرا می‌خورد شنیده می‌شد. بعد هم‌صدای «یا حسین» و با شدت ضربات صدای «یا زهرا یا زهرا» بلندتر شد . صداها از سلول مشروع 1 شنیده می‌شد.  بعثیان کافر هم‌وطنان خود را شکنجه می‌دادند.  در این بازداشتگاه حدود 60 نفر از نیروی‌های توربین که از لشگر بدر بودند و در آنجا نگهداری می‌شدند. برایشان روز سختی بود. صدای ناله بود که می‌آمد و کاری از دست کسی هم ساخته نبود. این برنامه با همکاری مسجد مسلم بن عقیل برگزار می‌شود . علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشترمی‌توانند با شماره تلفن 44143777 تماس بگیرند .
نظر شما