جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
آزمون نهایی دوره تربیت مربی زبان انگلیسی بزرگ‌سال ( TTC)، 1شهریورماه برگزار می‌گردد و ازاین‌بین نفرات برگزیده، امکان تدریس در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران را خواهند داشت.
جذب مربیان زیان انگلیسی توسط موسسه آموزش شهر/ آزمون نهایی تربیت مربی زبان انگلیسیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این مؤسسه، با هدف آموزش و به‌کارگیری نیروهای متخصص و توانمند جهت تکمیل کادر آموزشی خود و ارتقاء دانش و مهارت مربیان زبان انگلیسی اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی زبان انگلیسی ( TTC) کرده است. 
در ابتدا، این دوره با امتحان شفاهی از متقاضیان با تعداد 21 نفر شروع گردید که 9 نفر در این آزمون قبول شده و به دوره بعدی راه پیدا کردند. 
زبان آموزان در دوره های تربیت مربی زبان انگلیسی بزرگ‌سال مؤسسه آموزش شهر، روش‌های نوین تدریس زبان انگلیسی در گروه‌های سنی مختلف در چهار مهارت زبان: شنیدن، گفتگو، خواندن و نوشتن به همراه آموزش لغت و گرامر و ترکیبی از تکنیک ها همانند: تکنیک های رفتاری، آموزشی و عملی، آموزش مهارت-های مختلف زبان، چگونگی برنامه ریزی درسی، مدیریت کلاس و شیوه های تدریس را تحت نظر استادان مجرب و کارآزموده فرا گرفته اند. 
در آموزش این دوره، فراگیران از دانش و تجربیات استادانی چون دکتر رامین وهابیان از مترجم، مدیر آموزشی دوره‌های آیلتس، تافل و... همچنین از مدرسان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است و سهیلا بلغانی، مترجم و مدرس دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی، عضو هیئت علمی زبان انگلیسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدرس کلاس‌های تافل جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران بهره برده‌اند.
لازم به ذکر است؛ آزمون نهایی و جامع دوره تربیت مربی زبان انگلیسی بزرگ‌سال( TTC)، یکم شهریورماه برگزار می گردد و مربیان پس از کسب نمره قبولی A یا B و احراز صلاحیت از سوی مدرسان و کارشناسان مجرب، وارد سامانه آموزش شهر شده و امکان تدریس در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران را خواهند داشت. 
گفتنی است دپارتمان زبان انگلیسی مؤسسه آموزش شهر خدمات گوناگونی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در سنین مختلف، تعیین سطح زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین، سامان‌دهی دوره آموزشی زبان در تمامی مراکز فرهنگی زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد.
علاقه‌مندان به شرکت در دوره های زبان انگلیسی، می توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه cityedu.ir مراجعه و یا با شماره 96657500 داخلی 3 واحد دپارتمان زبان‌انگلیسی تماس بگیرند. 
مؤسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک ۲۵ واقع است.
نظر شما