يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «صلح » در نگارخانه آفرینش نقش اشراق تا 15 شهریور ماه در نگارخانه نقش آفرینش اشراق برگزار می شود.
نمایشگاه گروهی نقاشی  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر ،  نمایشگاه صلح  با موضوع صلح و دوستی جهانی   به سرپرستی مریم میکائیلی و مهسا نوربخش   با تکنیک های مدادرنگی، رنگ روغن، سیاه قلم و  ....   تا تاریخ 15شهریور در نگارخانه نقش آفرینش اشراق  برپا خواهد شد.
مریم میکائیلی نیا ,فارغ التحصیل رشته نقاشی، سیزده سال سابقه تدریس در ، مدرس و مدیر آموزشگاه نقاشی نقش رنگ، شرکت در ۲۵ نمایشگاه گروهی داخلی ، برگزاری نمایشگاه انفرادی،  همکاری با اداره ارشاد اسلامی جهت برگزاری نمایشگاه و انجام ورکشاپ  ، همکاری با بسیج هنرمندان تهران بزرگ جهت برگزاری نمایشگاه و برگزاری ورکشاپ ،همکاری با سازمان سپاه در برگزاری ورکشاپ های هنری، برگزارکننده نمایشگاهای داخلی، داور خوارزمی سال 97 و ... را در کارنامه هنری خود دارد.
سیاه قلم سیاه قلم سبکی از نقاشی است که در آن تنها از طیف رنگی سیاه و از رنگ سفید استفاده می شود . در این سبک از هنر برای نقاشی از مداد های سیاه , پودر ذغال , مداد کنته , پودر گرافیت , محو کن , براشرها (قلمو های مخصوص) ،انواع پاکن ها و. . . کمک می گیرند، که بیشترین استفاده از مداد های سیاه، کنته و ذغال است که به طور معمول در سبک هایپر رئال (hyper realstic) و فرا واقع گرا یا سورئال از این تکنیک استفاده می‌شود در سیاه قلم از دو روش معمول سایه زنی و هاشور زنی استقبال شده است.
بنابراین گزارش، در این نمایشگاه نقاشی صلح  25اثرنقاشی با موضوع صلح و دوستی به نمایش  گذاشته شده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند  از ساعت 10 تا 18به نگارخانه آفرینش نقش تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره خیابان جعفر پناه  مراجعه  کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7778221 تماس بگیرند.

برچسب ها: اشراق ، نقاشی
نظر شما