چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
ایجاد امید و نشاط با معرفی الگوهای موفق سالمندی
محصول تصویری مجازی «گنجینه هنر» اقدام به معرفی چهره‌های موفق سالمندی کرده و از این طریق روحیه امید را در آنان زنده می‌کند.
مروری بر کارنامه هنری «رابعه مدنی» در «گنیجنه هنر»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی را در جهت افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین سالمندان داشته و در این قالب به تجلیل از پیشکسوتان هنری می‌پردازد.
نگارخانه آبی در جدیدترین برنامه خود محصول تصویری «گنیجنه هنر» را به منظور تجلیل از پیشکسوتان هنری تولید کرده و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند. در قالب این برنامه، سالمندانی معرفی می‌شوند که موفقیت‌های متعدد شخصی و کاری کسب کرده و می‌توانند به عنوان یک الگوی موفق در جهت امیدآفرینی به این گروه سنی معرفی شوند.
در جدیدترین تولید تصویری از گنجینه هنر، رابعه مدنی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون معرفی شده و کارنامه کاری او بازخوانی می‌شود. همچنین در این محصول، نگاه و نظر او به دوره سالمندی بیان می‌شود.
رابعه مدنی سابقه بازی در فیلم‌های سینمای و سریال‌های متعددی را دارد که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به سریال‌های «خوشنام»، «از سرنوشت 4»، «وضعیت سفید»، «پایتخت 2» و ... اشاره کرد.
براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای تماشای این محصول تصویری می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای امید مراجعه کنند.
انتهای پیام/
نظر شما