چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
مجموعه ای از محصولات و برنامه های مجازی با موضوع سالروز هفدهم شهریور با عنوان جمعه خونین از سوی فرهنگسرای امام (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.
تولید و انتشار مجموعه محصولات مجازی جمعه خونین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  در آستانه فرا رسیدن هفدهم شهریورسالگرد واقعه خونین 1357،مجموعه ای از محصولات و برنامه های مجازی و با هدف یادآوری خاطرات انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدای والامقام از سوی این فرهنگسرا تولید و در فضای مجازی منتشر می شود. 
این مجموعه برنامه ها عبارتند از نمایشگاه عکس مجازی با عنوان "خون جنون شد" که توسط عکاسان انقلاب از اتفاقات هفدهم شهریورثبت شده است .
پیشنهاد مطالعه کتاب با عنوان "محبوبه صبح" شامل زندگینامه داستانی و برگرفته از زندگی شهید محبوبه دانش، شهید 17 ساله هفدهم شهریور است که به قلم راضیه تجار نگارش یافته و در سال 1393 توسط نشر سوره مهر منتشر شده است.
 پادکست "گریه آتش افروز انقلاب"با موضوع سخنان مقام معظم رهبری در شهریور 1359 پیرامون سالگرد واقعه 17 شهریور از جمله برنامه ها است.
و علاوه بر آن ویدئوکلیپ  "ایام الله" از بیانات امام خمینی (ره) و  "آدینه سرخ" با موضوع گزیده ای تاریخی از واقعه 17 شهریور در این مجموعه برنامه ها در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
علاقمندان جهت بازدید از این مجموعه محصولات و برنامه های مجازی می توانند به نشانی اینستاگرام فرهنگسرا  imam.cultural.center  مراجعه فرمایند

نظر شما