پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
ملاقات عيدانه دکتر ايازي با پرسنل معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اولين روز کاري سال 89 در محل تالار ايوان شمس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، در اين مراسم دکتر محمد هادي ايازي ضمن تشکر از زحمات کارکنان ، اقدامات صورت گرفته در سال گذشته را بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت : کارهاي بسيار جدي و اساسي در سال گذشته صورت گرفت و کارهايي آغاز شد که در سال جاري و سالهاي آتي شاهد بهره برداري از آنها خواهيم بود.

 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با بيان اين که کارهاي باقي مانده بسيار زيادي در دست است که به عنوان مطالبه شهروندي مطرح مي شود تصريح کرد : در سالي که به نام همت مضاعف کار مضاعف مزين شده تلاش مي کنيم تا بتوانيم در جهت رضايت شهروندان تهران اقدام کنيم.

 

وي با اشاره به پياده‌سازي و اجراي ماتريس فرهنگ شهروندي در سال جاري افزود : چنانچه اين طرح خوب پياده سازي و اجرا شود تاثير زيادي در اداره و مديريت شهر خواهد داشت.

 

دکتر ايازي با ابراز تاسف از اين که توجه به حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي در شهر مغفول مانده است گفت : در نظر داريم در سال 89 به طور جدي به اين مهم بپردازيم و تمام سازمانهاي شهرداري تهران بايد درگير اين موضوع شوند.

 

وي فراهم کردن ساز و کارهايي براي مشارکت هر چه بيشتري مردم در اداره شهر را از ديگر برنامه‌هاي سال جاري برشمرد و خاطرنشان کرد : با توجه به تاکيد شهردار تهران مبني بر تبديل شهرداري تهران از يک سازمان خدماتي به يک نهاد اجتماعي حوزه معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران نقش بسيار مهمي در اين زمينه ايفا مي کند.

 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در خاتمه عنوان کرد : چنانچه هر فردي احساس تکليف کند و وظيفه اش را به خوبي انجام دهد مي تواند منشا خير باشد و در اين حوزه نيز از مديران و کارکنان انتظار بيشتري مي رود تا با تلاش بيشتر و مشارکت جدي تر به اهداف مان براي زندگي بهتر در شهر برسيم.

 

نظر شما