دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
نمایشگاه «نقش خیال» در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برگزار شده و آثاری از پری، پروانه و پرستو احمدی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.
نمایش آثار هنری 3 بانوی نقاش در نمایشگاه «نقش خیال»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید،نمایشگاه گروهی نقاشی «نقش خیال» جدیدترین برنامه هنری تجسمی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 است که در نگارخانه آبی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه آثاری از پری، پروانه و پرستو احمدی در معرض دید عموم قرار گرفته و نقاشی‌های آنان به نمایش درمی‌آید.
پری، پروانه و پرستو احمدی از بانوان نقاش جوان کشوراند که پیش از این فعالیت‌های هنری مختلفی را در کارنامه کاری خود دارند که از جمله آنها می‌توان به برگزاری گالری در بوکان و سلیمانیه عراق اشاره کرد. هم‌چنین آنان دیزاین و دکوراسیون بخش کودکان بیمارستان خصوصی اسمارت را نیز طراحی کرده‌اند. این 3 بانوی هنرمند اخیراً مشغول طراحی داخلی 2 مهد کودک در تهران هستند.
آثار این هنرمندان در سبک‌های ورق طلا، نقطه کوبی، تکسچر، ویترا، سیاه قلم، آیینه کاری، خطاطی با ورق طلا، هنر مفهومی، فویسم، مدرن، واقع‌گرایی، سورئالیسم، واقعیت برتر، انتزاعی، اکسپرسیونیسم، کوبیسم و ماندالا خلق شده‌اند.
براساس این گزارش، مدیر اجرایی نمایشگاه «نقش خیال» حمید عبدالحسینی است.
براساس این گزارش، نمایشگاه «نقش خیال» امروز 21 شهریورماه در نگارخانه آبی افتتاح شد و تا روز شنبه 2 مهرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند از ساعت 9 الی 17 به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین (ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.
انتهای پیام/
نظر شما