جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
"عصرانه با كتاب" در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی
همزمان با روز شعر و ادب پارسی، ویژه برنامه "عصرانه با کتاب" میزبان فاطمه کنعانی نویسنده کتاب «هبوط تلخ» است و با او گفت‌وگو می‌کند.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت 27 شهریورماه مصادف با روز بزرگداشت استاد شهریار است که به عنوانديدار و گفت‌وگو با بانوی نویسنده در روز شعر و ادب پارسی روز «شعر و ادب پارسی» نامگذاری شده است. همزمان با این مناسبت مهم در تقویم کشورمان، ویژه برنامه دورهمي کتاب با عنوان "عصرانه با كتاب" به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 و در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود. 
در این جلسه از "عصرانه با کتاب" که با حضور كتاب‌دوستان و اهالی ادب برگزار می‌شود، محفل دورهمي برای دیدار با «فاطمه کنعانی» از نویسندگان کشور برقرار خواهد بود. در این جلسه، کنعانی تجربیات خود در حوزه نویسندگی را به اشتراک گذاشته و بخشی از کتاب‌های خود را می‌خواند. هم‌چنین حاضران در جلسه می‌توانند سوالات خود را از این بانوی نویسنده بپرسند. 
فاطمه كنهاني فارغ التحصیل كارشناسي زبان و ادبيات فارسي است و  دو کتاب چاپ شده به نام‌هاي "توان زيستن" و "هبوط تلخ" دارد. وی هم‌چنین ويراستار فصلنامه "هم افزا" و "توان ياب" نیز هست. 
براساس این گزارش، ویژه برنامه "عصرانه با کتاب" روز یکشنبه 27 شهریورماه از ساعت 17 در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی واقع در خيابان جانبازان غربي، خيابان شهيد حيدري (لشگر)، روبروي پارك آتشنشان (كوثر سابق) برگزار می‌شود. ورود برای عموم مخاطبان بلامانع است. 
انتهای پیام/
نظر شما