چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
موکب های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خدماتی چون خطاطی، نقاشی، عکاسی، مشاوره و ... میزبان عزاداران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستند.
میزبانی موکب های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از عزادارن حسینیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محبوبه ابوطالبی، مسئول غرفه عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در این غرفه خدماتی که به زائران ارائه می‌دهیم، شامل خطاطی با عناوین مذهبی، نقاشی با مضامین عاشورایی و اربعین، عکاسی با پوشش اسلامی، ختم صلوات، ختم قرآن کریم، مشاوره روان‌شناسی با مبانی اسلامی است. 
محبوبه ابوطالبی ادامه داد: ما با پس‌زمینه عاشورایی و واقعه اربعین با لباس‌های عاشورایی و تعزیه از زائران عکس می‌گیریم و از طریق تلگرام فایل عکس را ارسال می‌کنیم. از طرفی، همزمان کار خطاطی انجام می‌شود و به بازدید‌کنندگان غرفه داده می‌شود. 
مسئول غرفه عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه از صبح چندین بار قرآن ختم می‌شود، افزود: چند صد هزار‌بار صلوات فرستاده شده است. از غرفه‌ها استقبال چشمگیری شده که فکرش را نمی‌کردیم.

نظر شما