شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
به مناسبت روز جهانی سالمند در کتابخانه ی تلاش برگزار می شود؛
همزمان با گرامیداشت روز جهانی سالمند و هفته بزرگداشت و تکریم سالمندان، کارگاه قصه گویی برای کودکان در کتابخانه تلاش برگزار می شود.
کارگاه قصه گویی« پدر بزرگ و مادر بزرگ سلام »به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مهر؛ در این کارگاه که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند برگزار می شود؛ راحله اژدری مربی و کارشناس تربیتی کودکان پیش دبستانی خانه فرهنگ تلاش؛ اهمیت احترام به پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و همچنین لزوم بهره مندی از حضور پر مهر و برکت سالمندان را در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در قالب قصه گویی و داستان برای کودکان بازگو می کند.

 کارگاه قصه گویی« پدر بزرگ و مادر بزرگ، سلام » یکشنبه دهم مهرماه از ساعت 10/30 تا 12/00 در محل کتابخانه تلاش، از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 برگزار می شود.

 گفتنی است؛ سازمان ملل متحد در سال ۱۹۸۲ شورای جهانی سالمندی را تشکیل داد و در همان سال طرحی را برای تعیین یک روز جهانی برای سالمندان ارائه داد؛ تا اینکه در سال ۱۹۹۰ این شورا یکم اکتبر را روز جهانی سالمند تعیین کرد.
 به همین مناسبت همه ساله در کشورمان هفته ای تحت عنوان هفته ملی سالمندان تعیین و برنامه های متنوع فرهنگی هنری برگزار می شود.

 شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 55008100 و 55511125 تماس حاصل فرمایید.
نظر شما