جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
به مناسبت روز جهانی سالمندان جشنواره وقت زندگی به همت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه در پارک پایداری واقع در میدان قبا تهران برگزار می شود.

جشنواره وقت زندگی در فرهنگسرای رسانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،  نهم مهرماه روز جهانی سالمند و اولین روز از هفته ملی سالمند است که همه ساله در کشورمان گرامی داشته می‌شود. توجه به سالمندان و امور مرتبط با آنها یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد. امیدآفرینی و ایجاد نشاط برای سالمندان از جمله محورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همزمان با فرا رسیدن هفته سالمند، ویژه برنامه‌های خود را با عنوان «جشنواره وقت زندگی» برگزار می‌شود. این جشنواره با شعار «در سن خود بدرخش، قوی باش» تدارک دیده شده و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای گروه کر متشکل از سالمندان، موسیقی زنده، نمایشگاه هنرهای دستی، برپایی بازارچه، کارگاه سفالگری و ... اشاره کرد.

براساس این گزارش، ویژه برنامه‌ روز سالمند به همت موسسه وقت زندگی و با مشارکت فرهنگ سرای رسانه  و شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۳ برگزار می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه 10 مهرماه از ساعت 14 الی 18 در محل بوستان پایداری (مجاور فرهنگسرای رسانه) برگزار می‌شود. از عموم علاقه‌مندان به ویژه سالمندان عزیز دعوت می‌شود تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما