يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:
قدرت‌اله محمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در نهمین روز از نمایشگاه «ایران عزیز» از نمایشگاه وحدت اقوام ایرانی بازدید کرد.
نمایشگاه اقوام ایرانی باید دائمی باشدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، قدرت اله‌محمدی ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره «ایران عزیز»، حضور اقوام ایرانی را در کنار یکدیگر مثبت ارزیابی کرد و افزود: در شرایطی که در کشور نیاز به همدلی و اتحاد بیشتر داریم برگزاری این جشنواره اتفاق بسیار خوبی است. 
وی ادامه داد: ما در کشور پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی در میان اقوام داریم که شاید بسیاری از مردم از آنها مطلع نباشند. چون تهران شهری مهاجرپذیر است و تقریبا از همه استان‌های کشور ساکن تهران هستند، این ظرفیت خوبی است که این نمایشگاه به صورت دائمی در تهران برگزار شود. البته تا جاییکه مطلع هستم این طرح در حال پیگیری است.
محمدی برگزاری این جشنواره را در رونق صنعت گردشگری موثر دانست و اضافه کرد: بسیاری از استان‌ها و اقوام در ایران هستند که فرهنگ، هنر، اماکن دیدنی و تاریخی  و صنایع دستی بی‌بدیلی دارند که گمنام مانده‌اند. حضور نمایندگان این اقوام در این جشنواره به عنوان سفیران استان‌ها در شناساندن فرهنگ و هنر این استان‌ها بسیار مهم است و موجب می‌شود مردم با ظرفیت‌های آنها آشنا شده و به این استان‌ها سفر کنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان تاثیر رسانه‌ها را در شناسایی اقوام ایرانی مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌ها بستر خوبی هستند تا در کنار برگزاری این جشنواره‌ها با ظرفیت بالایی که دارند به معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی در کشور بپردازند.

نظر شما