جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۵۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
سوده نجفی ، عضو شورای اسلامی شهرداری تهران گفت :این جشنواره از یک سو تمامی اقوام ایرانی را در یک مکان گرد آورده بود تا آداب و رسوم خود را معرفی کنند و ازسوی دیگر نیز کارآفرینی اجتماعی را در بین اقوام ایرانی توسعه بخشید.
در جشنواره ایران عزیز ، کارآفرینی اجتماعی نقش اساسی دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدا ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران این جشنواره گفت : این نمایشگاه در هفته وحدت به مناسبت وحدت اقوام ایرانی برگزار شده است . این نمایشگاه از یک سو  تمامی اقوام ایرانی را  در یک مکان گردآورده است  تا  شهروندان با آداب و رسوم آنها  آشنا شوند و به سبب آن  یک همدلی بین آنها ایجاد شود و ازسوی دیگر بحث کارآفرینی اجتماعی در این نمایشگاه دیده می شود .
عضو شورای اسلامی شهرداری تهران در ادامه گفت : اقوام ایرانی تولیدات مختلف و زیبایی در شهرهای خود دارند که شاید جایی برای عرضه نداشته باشند ولی در این مکان ، امکان  عرضه  محصولات فراهم شده است  .
سوده نجفی  عضو شورای اسلامی افزود ؛  امروز مردم شهر تهران به نشاط بیشتری نیاز دارند مخصوصا با وقایعی که اخیرا پیش آمده است . برگزاری این نمایشگاه می تواند باعث ایجاد نشاط در بین مردم شهر شود و  همه اقشار با فرهنگ های مختلف چه فقیر و چه غنی از این نمایشگاه بازدیدکردند و  هرشب با آداب و رسوم یک قوم ایرانی آشنا شدند .
جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه با برپایی ۳۵۰ غرفه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) برگزار شد.

نظر شما