پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۷۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کارگاه آشنایی خانواده ها با روش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در نشست "خانواده بالنده" در دبیرستان احتصان ذهن منطقه 6 برگزار می شود.

کارگاه آشنایی خانواده ها با روش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس منطقه 6به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، فرهنگسرای سرو با مشارکت فرهنگسرای یاریگران زندگی و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، سلسله نشست های "خانواده بالنده" که به موضوع آشنایی خانواده ها با روش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد ، یکشنبه 15 آبان، ساعت 10 در دبیرستان احتصان ذهن منطقه 6 برگزار می کند.

در این کارگاه ارائه راهکارهای کاربردی در پیشگیری از اعتیاد جوانان، علائم و نشانه های مصرف مواد مخدر در نوجوانان ، روش های پیشگیری از اعتیاد، مهارت های فردی و ارتباطی، مهارت های فرزند پروری و بالندگی در خانواده بر پایه روان شناسی خانواده با حضور دکتر عبادی کارشناس آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و یا با شماره ‌تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل بگیرند.

نظر شما