يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
فرهنگسرای­ کار به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«محمد حسین محمدخانی» مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده معزز شهید در تاریخ 18 آبان ماه 1401 برگزار می کند.
دیدار با خانواده شهید معزز منطقه 9 >> شهید محمد حسین محمدخانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این مراسم با هدف ترویج فرهنگ پایداری، صبر و حماسه و الگو قرار دادن خانواده های معظم شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت در حفظ مقدسات دین مبین اسلام و ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

در این مراسم و دیدار صمیمی که از ساعت 7:30 در دبیرستان هجرت برگزار می شود، کتاب قصه دلبری روایتی از زبان همسر شهید با تخفیف 50 درصد بین علاقه مندان توزیع خواهد شد. همچنین مراسم زیارت عاشورا با حضور مادر بزرگوار شهید دایر خواهد بود.

شهید محمدحسین محمدخانی متولد تیرماه سال 1364 در 16 آبان سال 94 در دفاع از حرم آل الله به دست جریان تکفیری داعش به درجه رقیع شهادت نائل و در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 66029060  تماس بگیرند.
نظر شما