يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
نمایشگاه انفرادی نقاشی آبرنگ «خاطرات» در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه خاطرات شامل آثار نقاشی آبرنگ بانوی هنرمند الهه بهرامی است که روز شنبه 21 آبان‌ماه‌ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا پایان این ماه میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

الهه بهرامی در سال 1369 کار هنری خود را آغاز و در محضر اساتیدی همچون: ناصر نور محمدزاده، جواد سلیمانپور و منیژه بهرامی نقاشی را آموخت و پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش، به عنوان مدرس دانشگاه در رشته نقاشی ایرانی مشغول به کار شد.

وی تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی را در نگارخانه‌های مختلف برپا کرده و موقفیت‌های بسیاری را کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به: پذیرش در جشنواره نقاشی آبرنگ سال 93 در ایتالیا، شرکت در همایش بین المللی آبرنگ ایران در سال 95، منتخب نمایشگاه آبرنگ هنگ کنگ سال 2016، شرکت در نمایشگاه گروهی استانبول ترکیه سال 2017، شرکت در نمایشگاه گروهی آبرنگ امارات 2018، شرکت در نمایشگاه نقاشی آبرنگ زنان ایران در ایتالیا 2019، منتخب نمایشگاه IAAG سیدنی استرالیا سال 2020، منتخب جشنواره نقاشی آبرنگ "قدم به قدم" لهستان سال 2020، منتخب جشنواره دوسالانه کشور کوزوو سال 2020، عضو صندوق نقاشان آبرنگ اروپا از سال 2021 و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 30 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 18 به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره 44088707 تماس بگیرند.

نظر شما