پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۹۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و خواندن کتاب و گسترش سطح آگاهی در بین تمامی اقشار جامعه، ویژه‌برنامه‌های میدانی و مجازی را از ۲۴ آبان ماه تا 30 آبان ماه اجرا می‌کند.
برنامه های هفته کتاب در کتابخانه های منطقه22
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این برنامه ها در بسته محتوای مجازی با عنوان  «قلم . پندار، دیلماج، آوای قلم ، کودکانه » به ترتیب توسط کتابخانه پندار ، شهر، امام علی(ع) و سیدالشهدا (ع) در قالب‌های گوناگون با موضوع معرفی نویسندگان معاصر( آزاده آذری نژاد،افسانه شعبان نژاد ) و معرفی مترجم کودک( نیلوفرسادات هاشمی)  تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر میشود.

در بسته محتوای میدانی برنامه های (ک مثل کتاب مثل کودک ، یک روز در کتابخانه، رونمایی کتاب شیر در خورشید و کتاب گذر )نیز توسط کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان پرتو ، کتابخانه امام علی(ع) و کتابخانه شهر برای شهروندان منطقه 22 برگزار می شود.

ضمنا ثبت نام رایگان کتابخانه ها ، کتاب در گردش، طرح امانت کتاب، طرح کتابدار شو ، اهدای کتاب رایگان ، توزیع پوستر بناهای تاریخی ، آموزش استفاده از سامانه انتخاب کتاب در نرم افزار سمعک از برنامه های مصوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های منطقه 22 اجرا می شود.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای تهران می‌توانند به صفحه آپارات و ایتا فرهنگ‌سرا به نشانی TehranFh مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44161118 تماس بگیرند. 
نظر شما