شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود
مدیر کتابخانه فجر از برگزاری هفت ویژه برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه خبر داد.

کتابدار شو و سفیر دانایی در کتابخانه فجربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مریم رحمنی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه سفیر دانایی اظهار داشت: این برنامه با با موضوع نشست معرفی نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان با مشارکت کانون ادبی فجر 26 آبان از ساعت 10 تا 12 میزبان علاقمندان است.

وی افزود: هم‌چنین نمایشگاه کتاب، ایستگاه مطالعه و عرضه کتاب از نویسندگان مطرح در حوزه مهارت های مطالعه، آموزش و یادگیری در ایام هفته کتاب در کتابخانه فجر برپا شده است.

مدیر کتابخانه فجر درباره برگزاری ویژه برنامه پاتوق کتاب گفت: این برنامه نیز 26 آبان به همت کانون ادبی فجر در قالب آشنایی با مفاخر شعر و ادب پارسی، خوانش اشعار شعرا و معرفی سبک‌های شعری برگزار می‌شود.

رحمنی ویژه برنامه "کتابدارشو" را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در این کتابخانه ذکر کرد و افزود: در قالب این برنامه آموزشی که در هفته کتاب آغاز و تا دی ماه برگزار می‌شود نوجوانان با هنر و فنون کتابداری آشنا خواهند شد.

وی افزود: در برنامه بازدید از کتابخانه فجر نیز کودکان مهد و پیش دبستانی با بخش‌های مختلف کتابخانه آشنا می‌شوند.

به گفته رحمنی در ایام هفته کتاب، ثبت نام کتابخانه برای عضورت یکساله صورت رایگان است.

کتابخانه فجر به نشانی یافت آباد، ابراهیم آباد، خیابان اسعد آبادی، بوستان مینا با شماره تماس: 66792090 و 66817456همه روزه میزبان علاقمندان است.

نظر شما