جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
فرهنگسرای سلامت در راستای هویت خود در رابطه با ارائه خدمات در حوزه سلامت شهروندان روز سه شنبه 24آبان ماه اقدام به برگزاری نشست آموزشی الگوی شایسته می نماید
آموزش راه های پیشگیری و حفظ سلامت ستون فقراتبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سلامت، مکانیزه شدن و خودکار سازی وسیع در بخش های اداری و صنعتی ماهیت کارها را بطور گسترده تغییر داده است. بیشتر کارهایی که در گذشته بطور دستی انجام می گرفت امروزه توسط دستگاهها و کامپیوترها انجام می گیرد . افراد برای کار با این تجهیزات عمدتاً کار را در وضعیت نشسته انجام میدهند. بعبارت دیگر می توان گفت محیط های کاری جدید بیش از توانایی های جسمی به توانایی های فکری و روانی افراد نیاز دارد.
با همین مقدمه فرهنگسرای سلامت نشست الگوی شایسته را به منظور ارائه آموزش های صحیح در رابطه با نحوه صحیح نشستن برروی صندلی، ایستادن، بلند کردن اجسام و ... با حضور دکتر اشراقی متخصص ستون فقرات برگزار می کند.
در این آموزش ها، راهکارهای تقویت، پیشگیری و ترمیم بر اساس توانمندیهای شناختی افراد به آنها آموزش داده می شود.
اهمیت توانبخشی و آموزش آنرا از این نظر باید مورد توجه قرار داد که نیاز نیست افراد لزوما دچار سانحه و یا کهولت سن شده تا در برخورد با آن به فکر درمان باشندبلکه باید قبل از هرچیز آنرا به عنوان بخشی از زندگی مورد توجه قرار داد.
این برنامه فرصت خوبی است تا کارمندان و صاحبان مشاغل پشت میزی با راهکارهای مناسب جهت حفظ سلامت بدن خود آشنا شوند
نشست الگوی شایسته روز سه شنبه 24 آبان ماه از ساعت 11 صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود

نظر شما